Benvinguts / Bienvenidos

Benvinguts a un espai on fer-se preguntes, qüestionar les nostres veritats, fer crítica constructiva. Ser dissidents d’aquest sistema vol dir fer propostes des del dubte i l’esperança.



lunes, 13 de febrero de 2012

Els agraïments de Jordi Reviriego

Abans de res, i per encetar aquest blog, vull agraïr sincera i profundament tot el que m'ha fet qui sóc, començant pels meus ancestres , tant pares i avis com més enllà, fins aquelles generacions que no he conegut però que formen part del meu llinatge.

També un profund agraiment pels meus mestres , des de la escola on vaig aprendre a llegir i escriure fins a la universitat on vaig aprendre medicina i tots els que van venir després ( Carmi !) . Tots ells, també els qui no recordo ja ni els noms, m'han aportat experiències i coneixements que m'han fet qui sóc.

I vull esmentar especialment els meus mestres dels darrers anys que m'han obert els ulls més enllà del coneixement. Grans persones i docents com en  Paco Verjano, molt especialment l' Allan Santos , Vicens Olivé , Victor Amat, Robert Dilts, Stephen Gilligan, Andrés Martin, Chechu Garcia, la Marta Centellas, en Josep Vila, en Ferràn Lajusticia i molts d'altres ( els que falteu a la llista també sou dins meu ) a qui he tingut el plaer de tenir com a mestres i amics , tot i que no vull deixar d'agrair els meus mentors, a qui, sense conèixer'ls personalment m'han transmès saviesa, com el Dr. Milton Erickson , Virginia Satir, Fritz Perls, Carl Jung, Gregory Bateson, John Grinder, Richard Bandler, Todd Epstein, Jorge Bucay, Ramiro A. Calle, etc. etc. etc. Alguns a través de llibres i  d' altres a través de la gent que va aprendre d'ells.

I l'agraiment més especial és per la meva dona i els meus fills, de qui aprenc cada dia les coses realment importants de la vida.

També tota la gent que m'ha aportat la seva saviesa caminant al meu costat per la vida, als meus amics i amigues, companys de feina, d'estudis , de diversió, i especialment als pacients de qui tant he après. Tots i cadascún d'ells han deixat en mi un tresor.

Per últim un agraïment a les persones que han fet la música, l'art, la literatura, la ciència, el cinema, la tecnologia, i un llarg etc. que han enriquit la meva vida.

I m'avanço agraint-vos a tots els que coneixeré en el futur per tot el que m'aportareu i pel plaer que será aportar-vos a vosaltres.

Una abraçada.

3 comentarios:

  1. Ja que tractem l'agraiment, et donaré les gràcies a tu també, per l'ajuda, el suport i els ànims que transmets ¡¡

    Una abraçada molt forta i ja estic al teu blog ¡¡

    ResponderEliminar
  2. Gracias a ti por formar parte de esta realidad co-creada de aprendizaje
    saludos Verónica L.

    ResponderEliminar